9/9/11

saya nak awak boleh ? :p



hell-o . entry kali ni pasal hati . HAHA
siap hati kan . dah diam je lah . baca ok .


dalam diam . aku masih tidak mengerti akan engkau .
aku cuba . cuba untuk mengenal isi hati engkau .
tapi ia bersembunyi . aku kalah .
aku gagal untuk menilai isi hati engkau .


jangan kau seksa aku dengan kehadiran engkau .
jangan kau buntukan fikiran aku dengan kata-2 kau .


hati aku terseksa . terseksa dengan fikiran aku .
hati kata lain . otak kata lain .
ah . aku tak faham . apa yang cuba disampaikan ?
adakah aku yang salah dalam hal ini ?


bukan aku . bukan hati . bukan kepala .
tapi perasaan . kuat ingatkan kau .

perkenalan yang singkat .
ramah mesra yang cukup kuat .
gelak tawa yang meyeronokkan .
merajuk yang ada pujuknya .


aku harap . semua itu untuk selamanya .
sampai aku menutup mata .


walaupun kau tak mungkin menjadi milik aku .
atau kau tak mungkin jadi milik aku selamanya setelah aku dapat kau .
aku harap . kau sentiasa berada didekat aku .
ada seperti ini .


aku harap . aku harap . aku harap .
doakan aku berjaya . memikat hatinya yang lembut sebenarnya .



*maafkan aku . aku dah pernah bagitahu kau aku punya hati dengan kau .
kau tak beri pendapat . tapi kau terus berada disamping aku .
apa kah maksud itu ?
tolong jangan kau seksa aku .
dengan perasaan malu . aku memberitahu kau .
tolong kau juga faham perasaan ini .

merana hati perasaan aku .
apa ini cinta jika aku sudah berterus - terang tapi aku masih tidak mendapatkannya ?
adakah ini adil ?
aku cuba jujur dengan diri aku .
tapi , ini bukan yang aku minta .
tolong kau juga faham perasaan ini .

*assalamualaikum .