10/7/11

aku menangis



hati aku sakit . aku malas nak bermadah . bukan sebab cinta .
aku menangis . kau tahu ? mana tahu . yang kau tahu terus sakitkan hati aku .
benak kepala aku fikir . kau paling rapat . tapi kau jugak yang macam sial .
kau siapa ? nak cakap aku itu ini semua ? kau ALLAH ke ? nak nilai aku dari segi pemakain aku ?
cukuplah , bagi aku sakit jiwa dengan benda ni semua .
kau tahu ke ? aku menangis dalam bilik ni ? kau tahu ke apa aku rasa sekarang ?
TAK kan ? aku yang rasa . aku yang tanggung .
jangan bagi aku tanam azam tinggalkan kau suatu hari nanti sebab benda macam ni .
kau nak orang hormat kau . kau pulak ? sedar lah .
aku tak tempat mengadu paling baik . aku tak ada kawan baik yang terbaik .
kau jangan lah buat macam ni . aku merayu . aku sakit :'<
kat sini aku cerita semua . sebab aku tak ada tempat nak mengadu . aku bukan macam kau .
aku tak kuat . hati aku plastik . jiwa aku tisu .
aku mudah menangis .
kalau aku , ada je masalahnya . kalau aku , ada bendanya tak betul .
errrrrr ! sumpah aku tension . sumpah . aku benci chenggini .

aku nak maki kau .
biar aku rasa puas . tapi aku tahan . air mata aku sebagai ganti .

kalau aku tak guna , bunuh aku .
atau biarkan aku bunuh diri .

aku BENCI .