9/24/11

feetrie

 ehem , hihi . tu kita buat . hee . takde lah pandai macam korang . atleast kita cuba . hihi
seumpama masa kita jumpa tu kann awakk ? hihi . tapi kita tak duduk kat kerusi . kita duduk kat atas pasir pantai menghadap selat melaka . HAHA

kita sedih / sad 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

11 hari . kita bersama .
masing-masing punya perangai .
ah . entah aku salah atau engkau .
tak mungkin kita berdua mengaku . 
kerana masing-masing . hm

hati aku . kau kunci .
cinta aku . kau gari .
sayang aku . kau ambil .
perangai aku . kau ubah .

bergaduh . mungkin perkara biasa bagi sesuatu hubungan .
tapi . tentang kita .
aku terdiam . tak tahu aku mahu katakan apa pada kau .

#kalau AKU atau KAWAN lebih penting . dah tentu KAWAN . kalau AKU dengan OPEN HOUSE tu . OPEN HOUSE lebih penting siot . kalau ada 7 tingkat hati kau tu . AKU mungkin tingkat yang DIBAWAH sekali .


kadang-kadang aku sedih . kadang-kadang aku menangis .
tolong engkau . tolong aku . faham diri aku . bukan hanya luaran . tapi juga dalaman .
hati aku . perasaan aku .
jangan engkau . jangan ingat mudah .

sudah kau dapatkannya . mohon aku .
jaga sebaik mungkin . jangan hanya bermanis mulut .

1 perkara pasti .
jangan engkau permainankan hati aku . kelak , kau yang hadapi susahnya .
pesan aku pada engkau . fahami aku sebaik mungkin . bukan hanya menyalahkan kau 100%
aku juga salah dalam semua hal yang buat kita bermasam muka bersama .

#life is too short .
so kiss slowly .
laugh insanely .
love truly .
and forgive quickly .


feetrie  aziz