9/29/11

pmr


buat saat yang terakhir . buat kali terakhir . aku ucapkan selamat menduduki peperiksaan penilaian menengah rendah 2011 . buat yang terbaik kawan :)

aku sedih . esok ada solat hajat . and mama tak dapat datang . sebab FARISH masuk wad . hm . nak menangis pun ada :( tapi , farish lagi penting . aku mengalah . mama cakap , dalam darah farish ada kuman , paru-2 pun ada kuman :( hm . aku harap farish baik-2 je . kakak syg adik <3

buku . alhamdullilah . ikhtiar terakhir aku hanya baca buku . ulang balik . apa yang aku tak ingat . aku harap semua subjek aku lulus . doakan aku .

aku tak target banyak A . aku bukannya pandai sangat . aku pemalas . aku malas buat revision . so , A aku pun tak banyak lah . aku harap banyak B . insyallah .

korang semua , budak form 3 . wish you good luck . do the best . bye .


cinta aku . makin hari . makin bertambah . terima kasih Feetrie <3