9/18/11

hari bahagia


Sumpah aku rasa hari ni yang terbaik 15/09/2011

Dari aku bangun . sampai aku lelapkan mata ni . Indahnya dunia . sumpah aku gembira sangat . Alangkah indahnya tiap hari begini . tapi tentunya tidak ;

Melangkah masuk ke sekolah dengan penuh debaran . eceyh . mata melilau mencari kawan yang sepatutnya . melihat sebentuk tubuh #suspen ni , cuak lah sikit . hehe

Faridah (r) . aku sayang kau . sayang sangat . tak tahu apa nak jadi kalau aku gaduh dengan kau . aku dapat bayangkan . runtuhnya sebuah persahabatan . hm . jangan pergi dari aku . aku meminta .

Siti noranisa . aku tambah sayang kau sejak kebelakangan ni . tihee :p kita selalu rehat sesama . bawa bekal nasi berlauk . aku pulak bawak nasi goreng . ala , shuviytnyaaa <3 . kau juga . jangan pergi . tinggalkan aku sendirian . tolong .

Izni harizah . memahami aku . tingkah laku aku . segalanya aku rasa . mungkin kawan seperti dia hanya ¼ dibumi ini . entah . dia terlalu unik untuk aku gambarkan . tak nafikan dia annoying gila . tapi , ada sesuatu yang perlu kau sendiri mengetahuinya . izni , kau pernah cakap yang aku bukan kawan sebenar kau . nanti di universiti baru kau akan temui kawan sebenar . tapi tidak bagi aku . bukan nak tagih simpati . aku jujur . kita semakin rapat . Alhamdullilah

Faridah (s) .kita makin akrab . dari sekolah rendah . terputus hubungan sebentar . bukan kerana musuh . tapi kelas . kita terpisah . dan kini kita bersama . didalam satu kelas . satu geng . kau tetap kawan aku . lagi satu , maaf tak dapat hadirkan diri kerumah kau . bukan kupinta . aku hanya mampu merangcang . Allah yang menentukan . #gedik je ayat aku ni ,kan faridah :p

Kawan. Sahabat. Teman.
Semua itu dibawah satu bumbung. Kawan itu sahabat. Sahabat itu teman. Apa pun , itu terpulang kepada individu tersebut untuk menilai . kawan/sahabat/teman ialah yang terbaik dalam hidup kita selepas ibu bapa kita . thanks #

Balik sekolah . aku naik bas . pakwe kata dia nak hambik adik dia . sokay . aku faham . family first J . takkan aku je kot . belagawk nauw kann ? k tak pe . sampai rumah amik handphone terus text dia .

Petang tu , aku sempat main basikal dengan adik aku . krindu nak ride lagi L hm. Bila lagi nak ride ni ? please ahh >< jommm . nak kayuh-2 lepas tu sakit kaki sampai berhenti 5 6 kali . huhu . biasa lah . orang kuat . dah biasa . sakit kaki tu sebab dah lama tak ride . ktipu . haha

Then pukul 8 lebih aku dah keluar . tiheee ^^ first pergi rumah kak meyra . then lepak jap rumah dia . rileks-2 kan . kak ayu balik . jumpa kimy . rileks . haha .

Bla dari rumah kak meyra pukul 8:45 kot . then pergi jumpa cendol jap . ergh >< kita text pakwe . dia kena tahan roadblock pulokk . k menci tuww ;

Cendol (skandal meyra :p) balik then aku dengan kak meyra jalan sampai pentas . tak sampai pentas atau lebih kurang 6 tapak pakwe sampai ^^ awww . terkejut tauu >< tetiba parking motor sebelah kita . k memang terkejut .

Then jalan-2 dengan dia . jalan kaki . malas lah nak naik motor kan . kihkihkih . k dia lambat sangat . penat tunggu -.-‘’’ then cari tempat sesuai . haha . siap macam tu . dah abaikan . aku duduk sebelah dia . cerita-2 segala bagai . termasuk tentang F. k benci gila -.-‘’ dah diam . bising . konon cute lah tu ?  jambu lettuw ? ergh . buang ah harapan aku kat kau . thanks ah kau buat aku macam ni . suka aku eh . kfine . kau kawan sejati aku . hayte thawt okeyps !

Bersambung . thanks eh you . gedik je you keding . haha . wekk :p k i gemukk kan ? em ><

Ah nizam ! mcd mana ? tipu kan ? k jangan cakap ah dengan i lagi . gila , tahu tak i tak makan tau tunggu mcd you . thanks ah . semua buat i macam ni ea . k tak pe .

Pukul 10:42 dah balik . dia nak balik . tak pe . dia hantar aku sampai rumah . thanks . kau baik . baik sangat . melekat seyh minyak dagu kau kat aku ^^ bagus ah . berjaya kau . sumpah kuat gila bau minyak dagu kau satu bilik aku . tak tipu k . aku tak boleh tidur ni . tengok ah . eceyh .

Lastly , thanks datang jejauh demi aku . aku sayang kau . tapi maaf . aku tak dapat tunjukkan yang aku sayang kau seperti berenang kat pantai yang seperti kau pinta tadi . kau gila . diam . aku sayang kau . tolong jangan ragu dengan aku K