9/18/11

KUALA LUMPUR .

kota raya yang penuh ribuan manusia .
pelbagai aksi dan ragam .

aku kesana . bukan meninjau perangai mereka .
sebaliknya ada open house disana :D *ayat aku gempak tak ? haha

jumaat . pagi aku dah bangun . mata masih mengantuk .
tetap ku teruskan . mandi siap .
gerak ke nilai dahulu .
bosan .
baru aku sedar . charger aku lupa nak bawak .
lappy tak bawak . senangnya hati -.-''

petang sabtu . pinjam fone adek . pakwe call .
lama gila cakap dengan dia . k sayang dia . hihi

lama-2 cakap pun still rindu jugak .
ingat petang sabtu nak balik .
tapi tidakk :(

pergi sungai besi . ergh .
malam tu 12 lebih aku keluar .
pergi lepak downtown KUALA LUMPUR .
best . ramai usha . HAHA . pasan . dah senyap .

then jumpa kakak ni . sumpah dia baik .
tak sangka k dapat jumpa dia .
lawaa :o thanks akak untuk semalam . hihi
sayang akak k .
nama ? alya shafiya . sumpah akak baikkkk sangat .

balik dari downtown tu pukul 4:20 pagi .
mata pun o.0 shukewnyewww .
tapi best . thanks siapa yang lepak tu . hihi

nak tahu tak . masa round-2 KL tu kan .
ramai mat-2 rempit duk main mata dengan kita .
aisyeh . dia macam syial je .
sorry not my taste sayang .

sampah masyarakat ? better kot . HAHA .
k . saya jahat . ada kena bahan dalam persatuan mat-2 rempit bersatu ni kang .
hm . minta maaf k . awak semua omeyy lah . siyes niii . shorry keyp !



#cerita dah habis . sorry tak menarik .
#keding , ILOVEYOU :-*