10/1/11

hospital :)

tadiii . heee . tadi ... heeeeeeeeeeeeeee . bahh , mengedik lebih ;


serius sikit . HAHA .
key , sheddup . naa cewiter nieyyh ahh .

tadi pergi hospital . awal lagi . hee . then jumpa farish . rindu dekat dia :
aku datang . dia suka sangat . macam-2 dia cerita .
aku suap dia makan KFC . dia ketawa . mama kata ; baru hari ni dia nak makan and ketawa , kalau tak diam je . nangis je .
aku sedih . tapi aku tak tunjukkan . aku layan farish . aku buat macam biasa . aku teman dia . lama .
ramai datang tengok farish tadi . seronok je aku tengok . teringat masa dulu-2 masuk wad :)
tapi tu kenangan dulu . mana boleh ulang .

tadi aku jumpa feetrie . tihee ^^
dating dalam hospital :o
apa celop kan ? HAHA . best sangat tadi .
thanks teman d tadi :D
boleh jadi gila aku jalan dengan dia tauu ; HAHA

ajak je status dia kan . hee . tiap hari rasa nak jumpa <3 wuuuu


balik tadi pukul 9 malam . penat . tapi seronok sangat .
esok maybe aku pergi hospital lagi kot . insya'allah .
nak PMR ni . tak tahu lah . hm



 take a note :FEETRIE  wuuu . saya sayang awak . HAHA . kbye .