10/6/11

oh cerita .



jangan kau tanya kenapa . aku masih sedih . PMR aku tah apa - apa .
soalan diluar jangkaan aku .
apatah lagi isnin ni . MATH ?
kertas sejarah aku :( hilang
masuk dewan tadi masa balik aku terus letak kat dalam beg  :/
ragu-ragu . hm .
balik tadi feetrie amik . thanks <3
sejak mula PMR aku selalu sakit kepala . kepala aku berat semacam .
sial lahh -.-''
k btw , aku rindu jam oren aku tu :( errr
em em em . banyak aku nak cerita .
lepas PMR aku keluar puas-2 . tihee .
nak sambut 1 month dengan feetrie . em .
cepat kan masa berlalu ? tak perasan .
thanks buat aku happy sepanjang kita couple .
aku annoying je kan ? k , aku suka cari gaduh :p hee
thanks sebab selalu teman aku . even aku tahu kau penat .
gedik lettuw . HAHA . kfine . bye .



hancur harapan nak dapat 8A . serius . tak tahu kenapa bila dalam dewan kepala aku sakit -.-''